התחיל ב-1 בצהריים והסתיים ב-1 בלילה – משחקי יום א'/ מנחם לס

תנו לייק להופס בפייסבוק

אוקלהומה סיטי ת'אנדר(18-47) 91 – בוסטון סלטיקס (28-34) 79

הת'אנדר חייבת היתה לדחוס, לדחוף, לטחון , לחרוק – הרבה לחרוק – ולעבוד הכי קשה שהיא יכולה לגמור היום בצהריים על העקשנית מבוסטון.  היא ממשיכה ברצף 5 נצחונות ולבוסטון נעצר רצף של 5. מה שחיסל את הסלטיקס – בניגוד למה שינון יבור הגיב כשכתבתי זאת – היה חצי שני של 25% מהפארקט כשכדורים פשוטים ניכנסו לטבעת ויצאו. וזה קרה אחרי חצי ראשון של 51% מהפארקט.

קווין גארנט הוביל עם 23 ו-10 קרשים, ראסל ווסטברוק עם 15, וקווין מרטין עם 12. פול פירס שלעולם לא ניגמר שם 20, וקווין גארנט באחוז מבייש עבורותרם 10 ו-11 קרשים. הקהל נעמד ונתן סטנדינג אוביישיון לג'ף גרין שהקבוצה העבירה לסלטיקס ב-11 לפברואר.

 

 

 

לוס אנג'לס לייקרס (31-33) 90 – שיקגו בולס (28-35) 81

דווייט האוארד קלע 16 עם 21 ריבאונדים וקובי בריאנט הוסיף 19 עם 9 אס' ו-7 ריב', והלייקרס גברו על שיקגו בולס שחסרה ארבעה משחקניה החשובים – דריק רוז, ריפ המילטון, טאז' גיבסון, וקירק היינריך – והגיעה לראשונה העונה לשני משחקים מעל 500. היא גם עברה בחצי משחק את יוטה במרוץ למקום ה-8 לפלייאוף. נייט ראובינסון קלע 19 לאורחים ויואקים נואה קלע 18 עם 17 ריב'. שיקגו תפשה יום קליעה חלד – 37% מהפארקט ו-25% מה-3. הלייקרס לא היתה טובה בהרבה עם 45% ו-19% מה-3.

 

מיאמי היט (14-47) 105 – אינדיאנה פייסרס (24-29) 91

מה שכתבתי לפני המשחק היה "מיאמי באה לנקום את שני הפסדיה לפייסרס, ותעשה זאת בדאבל דיג'יטס כי היא לא רוצה שאינדיאנה תכניס לה רעיונות לראש", וזה בדיוק מה שהיא עשתה. מה שאהבתי אצלה הוא שהיא עשתה זאת באווירה של "BUSINESS AS USUAL". נו ביג דיל. פשוט רצינו שתראו – את אינדיאנה ושאר קבוצות הליגה – זה שכשאנחנו מרוכזים, כשאנחנו ממוקדים, כשאנחנו רציניים בקשר לאינטנסיטי והחובה לנצח – לאף אחת אין סכוי נגדנו.

ולמה?

1. יש לנו חבורת כוכבים שתמיד שניים-שלושה מהם יתעלו וינצחו. הפעם לברון היה מעט ישנוני (סיסון לאו של 13 נק')? אז הופה באים מריו צ'אלמרס (26 נק'), כריס בוש (24) ודוויין ווייד (23) וממלאים את החסר.

2. זאת הקבוצה עם הכי פחות איגו וקנאה מכל הקבוצות האחרות בליגה. לדוויין, ללברון, או לבוש, חשוב מי היה הקלעי הטוב של הערב כמו סערת החול בנגב הדרומי לפני שבוע.  ללברון היה איכפת שרצף משחקי ה-20 נק' שלו יישבר אחרי 18, עוד פחות מהסערה ליד יוטבתה. היה לו 7 דקות בסוף לקלוע 6 נקודות – דבר שאילו רצה היה עושה ביד שמאל, והוא לא ניסה לקלוע אפילו פעם אחת. רק מסר ומסר כאילו התחפש לג'ון סטוקטון.

3. ההגנה.  ההגנה החונקת של ההיט, פרי עבודתו של אריק ספואלטרה, המאמן האינטיליגנטי ובעל הידע מס' 1 בין כל המאמנים. אני לא טוען עדיין שהוא הטוב מכולם, כי להיות 'הטוב מכולם' אתה צריך יותר שנות נסיון, כמה שנים לגילך, ועוד שתי אליפויות. אבל מבחינה טכנית, ידע, ועשייה – הוא שם את הפלח, פיל ג'קסון, וג'ורג' קרל בכף ידו הקטנה. אני ראיתי אימונים של ההיט וראיתי כיצד הוא עובד על הגנה קבוצתית, וחילופי הגנה – דברים שמייק ד'אנטוני אפילו לא שמע על קיומם. אז בפעם הבאה כשתסתכלו על ההיט, תנסו להתרכז בחילופי ההגנה שלהם, ותראו מלאכת מחשבת של הספואלטרה הזה.

מיאמי פתחה מיד הפרש, וכל פעם שאינדיאנה צימצמה ל-6, מיאמי לחצה על הדוושה והגדילה את ההפרש ל-20. רק בסוף עם שני הספסלים וכמה סלי זבל, ההפרש קטן שוב ל-14.  דוויד ווסט – הדוחף את שומרו אחורה כמעט בכל ג'אמפ – קלע 24. רוי היברט שם 7 מ-14 ל-16, ופול ג'ורג' נשמר בצבת ע"י דוויין וכל מה שהצליח ליצור היו 12 נקודות.

 

 

טורונטו רפטורס(39-25) 100 – קליבלנד קאבס(42-21) 96

כתבתי: "משחק שצריך להיות כיף אדיר לצופים בין שתי קבוצות צעירות שעתידן לפניהן. אני הולך עם טורונטו". לקליבלנד לא היה כל כיף אחרי שהובילו ב-17, ושוב שבקו ברבע הרביעי. מאמנם ביירון סקוט סגר את חדר ההלבשה לפני שיכלו להתקלח וירה בהם 20 דקות של חיצים. מה היה נושא השיחה? סי ג'יי מיילס (שקלע 15 לאורחים) רק אמר: "הוא אמר לנו שאנחנו לא משחקים כגברים בסופי המשחקים וזה מראה על אופי חלש. בוי, זה פגע בנו. אף אחד לא לקח זאת בקלות!". נראה במשחק הבא. אמיר ג'ונסון קלע 17 עם 16 קטיפות, ואלן אנדרסון תקע 10 מ-18 חיציו ברבע האחרון. דיון וייטרס הוביל את האורחים עם 21. קיירי אירוין נפצע בכפתו ברבע השלישי ויצא, אך ה-X-RAY היה שלילי. בעברית, ז"א שבכל בסדר.

 

קיירי לפני הפציעה

 

אורלנדו מג'יק (46-14) 99 – פילדלפיה סיקסרס (39-23) 91

כתבתי: "אורלנדו מנצחת". אני לא יודע מה עם הסיקסרס. נפילה כזאת לא זכורה לי מזמן. צוות השחקנים נשאר כפי שהיה; אנדרו ביינום אף פעם לא שיחק איתם. הם התחילו נהדר, אז מה קרה? לדעתי: המאמן קולינס. ג'מיר נלסון קלע 24 עם 10 אס', וניק ווצ'צ'יק קלע 14 עם 17 הורדות. ארון אפללו וטוביאס האריס קלעו 17 ו-15. לאורחים רק ת'דיוס יאנג הופיע ויצר 26 נק' עם 12 ריבאונדים.

ביום שלישי דווייט האוארד מגיע לאורלנדו לראשונה מאז דפק אותם. אני לא יכול לחכות לקבלת הפנים, ולבית הספר שווצ'צ'יק יעשה עליו. חכו-חכו, וזה היום שלי לכסות מאת המשחק!!!

 

ניו אורלינס הורנטס (42-22) 98 – פורטלנד בלייזרס (33-29)  96

כתבתי: "פורטלנד חייבת לנצח אם היא רצה ברצינות למקום בפלייאוף". טוב, לא כתבתי שהיא תנצח, אבל זה כאילו כתבתי שתנצח.

ריאן אנדרסון קבר שלשה עם 15.6 טיקים בשעון לקבוע 93-95. הרוקי דמיאו לילארד החזיק שלשה באבו אמו ועשה 96-95. אז ריאן אנדרסון לקרח כדור נוסף, לייאפ עם פאול  עם 1.8 טיקים, וההורנטס ניצחו משחק. אנטוני דייויס קלע 18 עם 10 קרשים.

 

 

מינסוטה וולבס (39-21) 77 – דאלאס מבריקס (33-29) 100

כתבתי: "דאלאס מנצחת"

וינס קרטר היה פעם ההיילייט של הליגה עם ניתוריו השמיימיים והדאנקים שלו שטרפו את כולנו. היום הוא לא מסוגל להתעופף יותר, אבל קיבל בכבוד וענווה את תפקידו החדש: איש ספסל הנקרא לספק נקודות. בלי דאנקים ובלי התעופפויות, סתם נקודות כאלה כשהכדור צולל בטבעת. הוא קם, תרם 22 עם 9 ריב', ועזר לנצחון יותר מכל אחד אחר בקבוצה. דרק נוביצקי שםפ 16. למינסוטה דרק ויליאמס נותר הכוכב היחידי. הערב הוא שם 18 עם 9 ריב', וחוזה בריאה הוסיף 16. הוולבס הם 25-6 מאז קווין לאב נפצע.

כריס קיימן מנסה לחסום את דרק ויליאמס

 

סקרמנטו קינגס (43-22) 113 – מילווקי באקס (29-32) 115

מילווקי

לוס אנג'לס קליפרס – דטרויט פיסטונס

(מאוחר)

קליפרס, בקושי. 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
215 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Rude Boy
Rude Boy
11 years ago

המשחק של הבולס יוצא ב 21:30 שעון ישראל. ולא ב 22:30.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  Rude Boy

שכחתי שאצלנו מחליפים את השעון לשעון קיץ הלילה!

דר' רזי הופמן
דר' רזי הופמן
11 years ago

תהיה אש במשחק באוקלהומה כי ה"ברקים" הרועמים רוצים נקמה על ההפסד בבוסטון. אני לא מהמר על תוצאה פה כי בראדלי ישב לווטברוק על הווריד. לדעתי דוראנט יתפוש יום טוב.
לגבי השוורים וקובי, לא רוצה להתנבא אבל כשקובי בזון וקולע קליעות קשות באחוזים גבוהים לא הייתי מהמר נגדו.

ינון יבור
ינון יבור
11 years ago

אם הלייקרס מבצעים את הלא יאומן ומגיעים למקום 6, הם אפילו לא יסבלו מהיעדר ביתיות כי מולם תהיה…. הקליפרס!

צביקה
צביקה
11 years ago

עכשיו, אחרי שיוטה עשו את כל השטויות שאפשר והם כבר שווים לליקרס במאזן, ואתה מסתכל על מה שנשאר להם בלוח המשחקים לעומת הלייקרס, כבר לא קשה להאמין שהלייקרס יכנסו.
ואני לא מאמין בסוויפ. אפילו לא נגד הספרס. הספרס טובים יותר וכנראה יעברו אותם, אבל אני לא רואה שזה יהיה סוויפ.

צביקה
צביקה
11 years ago

קלארק, מיקס, ג'יימיסון ובלייק מקבלים דקות ובטחון ומראים משחקים מצויינים לעיתים, גאסול יחזור עוד לפני הפליי-אוף, ויש לך קבוצה עם 4 סופרסטרס (קובי, סטיב דוייט ופאו), שלום עולמי שבהחלט ניתן לסמוך עליו ועם מחליפים ראויים. זה משהו שיכול לעבוד. לא?

ארז
ארז
11 years ago

הלייקרס לא יכנסו לפלייאוף, הם כבר בפנים.
יוטה עשתה את שלה ותראה את הפלייאוף בטלוויזיה.
ולא רק שהלייקרס בפלייאוף, הם אפילו יכולים לסיים במקומות 6-7.
סיכוי טוב שהם יעברו את הווריורס שנמצאים בתקופה אפילו יותר גרועה משל יוטה ומי יודע, אולי גם את יוסטון.
בכל מקרה, הלייקרס לא נאבקים כל כך קשה על מקום טוב בפלייאוף בשביל לעוף בסוויפ.

פדרו
פדרו
11 years ago
Reply to  ארז

אם וכאשר הלייקרס ייכנסו, הכל פתוח. עם כל שנאתי לקובי כשצריך הוא שם, הניסיון של נאש חסר מחיר, וורלד פיס כבר היה שם, דוויט משתפר ונהיה רציני ככל שמתקדמת העונה והסימן שאלה הכי גדול הוא פאו

תומר שור
תומר שור
11 years ago
Reply to  ארז

כך בהחלט נראה, אולם כמו שלפני חודש דובר על כך שיש להם כ 30% סיכוי ופתאום העולם התהפך – ישנו סיכוי למהפך הפוך (לא שזה נראה הגיוני, אבל מצד שני לא היה צפוי שיוטה יחליטו ללכת לים בתחילת מרץ).

פדרו
פדרו
11 years ago

שני המשחקים משודרים ב 5+LIVE

פדרו
פדרו
11 years ago

אני אצפה לי ב12 במיאמי-אינדיאנה ואעכן אתכם מה הולך שם.. לאינדיאנה מאצ'אפ הכי טוב בליגה נגד ההיט, וזה כבר הוכח, אבל ההיט במומנטום מדהים ומשחקים באמריקן איירליינס.. יהיה לוהט!
עוד פחות מחודש לגיוס ובמקום להתגעגע לאמא אני הולך להתבאס שאני לא אראה את הפלייאוף..

רועי ויינברג
Admin
Reply to  מנחם לס

הקלידו את התגובה כאן…

רועי ויינברג
Admin

פרופ', מספר התגובות רק יעלה ככל שהעניין והפלייאוף יתקרבו.

אורי
אורי
11 years ago

בקשר למשחק של הלייקרס נגד הבולס , אם קובי יתחיל להשתגע אז מי ישמור על? דאנג? מה המאצ'-אפ שיהיה שם?
מענין מה יהיה בקרב בין נואה (הסנטר הכי יעיל כיום בעיני) להווארד

etayle
etayle
11 years ago

למה הכל בלייב???!?? טוב נחפש שידור טוב מי שמוצא שיביא לפה

מישהו
מישהו
11 years ago

איזה כוסית הלוואי עלי לדפוק אחת כזאת.
מל בבקשה תעלה עוד תמונות של מעודדות והרבה.
הלילה הולך להיות מעניין.
עם הלייקרס מנצחים היום אז הם עוקפים את יוטה?

רועי ויינברג
Admin
Reply to  מישהו

כן, ותופסים יתרון של חצי משחק.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

יוטה מההתחלה רצו לבוא מאחור.

nirger
nirger
11 years ago

למישהו יש קישור לבולס – לייקרס?

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

גם הזקנה שלי רוצה להופיע. לא רע לבת 76 (אלה שראו אותה בארץ יודעים שהיא נראית בת 60.) לא הצ'ירלידרית של אורלנדו, אבל בגילי אין על מה להתלונן (מלבד שהדפוקה הזאת אוהדת את הלייקרס עוד מהימים של ג'רי ווסט שהיא היתה מאוהבת בו)

תרצה
תרצה
11 years ago

לא ברור לי כיצד חמודה כמוה התחתנה עם מכוער אוהד מיאמי כמוך

רועי ויינברג
Admin
Reply to  תרצה

מה כזה רע בלאהוד את מיאמי?

פדרו
פדרו
11 years ago

מנחם התחתנת עם אוהדת מיאמי?!
I DONT WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE

מעניין מי ישמור הלילה את קובי… בלינלי לא יוכל לקבל הרבה דקות ודוקא לדעתי ג'ימי באטלר יעלה ליד דנג. אולי ניט רובינסון יתחיל לחדור ואז להגנת הלייקרס תהיה בעיה! (שמישו יגיד לרובינסון שהוא לא רג'י מילר)

רועי ויינברג
Admin
Reply to  פדרו

מבחינת השמירה על קובי, באטלר יהיה מצ'-אפ מעולה. הוא יכול לתת לבראיינט הגנה טובה מאוד, אבל יהיה לו קשה מאוד להאט את בראיינט, השחקן בכושר השני בטיבו בליגה (אחרי לברון), על מתחת ל-20 נקודות.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  פדרו

הלוואי ואוהדת מיאמי (אם כי כשהתחתנו עדיין לא היתה שם קבוצה). ידעתיי שהיא אוהדת הלייקרס, וכשהרבי ביקש ממנו להגיב אם אני לוקח את האשה הזאת להיות אשתי, תאמין לי שהלשון נעצרה לי באמצע לפני שעניתי "כן".

צביקה
צביקה
11 years ago

אלו כנראה יהיו משחקים יפים, אבל למה אתם חושבים שיש סיכוי שהקבוצות שמשחקות בחוץ ינצחו? אמנם שיקגו מנצחת בחוץ כמו בבית (אני חושב שהיא הקבוצה היחידה שמאזן הבית שלה דומה לזה של החוץ – 56%) אבל לייקרס כרגע גם בכושר טוב, גם חייבים הרבה יותר את הנצחון וגם בבית – אז התשובה די ברורה. לגבי OKC – זאת גם ככה קבוצה עדיפה, אבל בבית יש לה 87% הצלחה, והיא עוד חייבת לבוסטון על ההפסד בגארדן מתחילת העונה. אשמח לשמוע הנמקות למי שחושב שיכולה להיות הפתעה כאן.

תומר שור
תומר שור
11 years ago

מהיכן הביטחון במיאמי אינדיאנה? אני אישית כוסס אצבעות…

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

יאללה. עומדים להתחיל

מיקי
מיקי
11 years ago

הסלטיקס לוקחים

דדי
דדי
11 years ago

לא בטוח שלהיכנס לפלייאוף ממקום 7 יהיה עדיף ללייקרס על מקום 8.

כנראה ש 6 באמת יהיה הכי טוב – אבל הכל קשור ליריבות ולמאצ' אפים.
הלייקרס הם יעדיפו לשחק קודם כל נגד הקליפרס, אח"כ הספרס, ובסוף הת'אנדר.

אז מבחינת ספרס/ת'אנדר – עוד יכול להיות שמקום 8 יהיה עדיף על 7 אם הדירוג ישאר כמו שהוא.

בינתיים פשוט צריך לשחק ולנצח.
אני חושב שהבולס בסך הכל הם יריבה די נוחה ללייקרס.

בכל אופן, מבחינת שיקגו – לא יכול להיות שיש לך על המגרש שומר כמו דנג, אתה משחק מול קובי, אבל מי שישמור אותו זה שחקנים אחרים…

עדיף לתת לבלינלי לשמור על מטה, או לחפש פתרונות אחרים – אבל דנג חייב לשמור על קובי רוב המשחק לדעתי.

תיבודו גם תמיד יודע לתכנן הגנה קבוצתית טובה נגד ברייאנט, אז נראה מה יהיה.
בכל מקרה, בסך הכל הכללי – אני מצפה שהלייקרס ינצחו – ולא בעזרת ניסים של קובי בשניות האחרונות…

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  דדי

דדי, בינינו, לא נמאס לך לכתוב על הלייקרס? תראה את אוקלהומה עכשיו, ואולי תבין מה זה כדורסל.

נריה
נריה
11 years ago

אותי רק מעניין לדעת, עוד כמה משחקים קובי יכול לסחוב בכזאת אינטנסיביות. הבנאדם בן 34, הוא לא רובוט.

נריה
נריה
11 years ago

אותי רק מעניין לדעת, עוד כמה משחקים קובי יכול לסחוב בכזאת אינטנסיביות. הבנאדם בן 34, הוא לא רובוט.
ונכון לעכשיו יוטה עדיין מעליהם. ככה שיוטה רק יכולה להפסיד להם את המקום בפלייאוף.

דקסטר
דקסטר
11 years ago
Reply to  נריה

יוטה הפסידו כבר את הפלייאוף זה היה שאלה של זמן.
הם לא מספיק חזקים.

לגבי קובי , לדעתי וגם לדעת רבים סיום החוזה שלו בעונה הבאה זהו סיום הקריירה. עד אז הוא יהיה בכושר הזה.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  דקסטר

הנפילה של קובי תתחיל הרבה לפני סיום העונה. אני מקווה שלא, אבל זה בטוח יקרה.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

כל הכבוד לסלטיקס. חזרו מדפיציט של 9, ואם יקלעו שני פאולים, יהיה הפרש של 1

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

פול פירס הוא גבור לא קטן מקובי. הבנאדם לא ניגמר, משחק אחרי משחק. שניהם בלתי יאומנים. פירס הוא הסלטיק השני באופיו ובטיבו רק ללארי בירד.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

אני מקווה שסת' קרי לא ייבחר בדראפט (בינתיים הוא מחוץ ל-60 בדראפט אקספרס) כי רק פט ריילי (ואני) יודעים שהוא יבטיח להיט אליפות ל-5-6 השנים הבאות.

דר' רזי הופמן
דר' רזי הופמן
11 years ago

אני עם מסך מפוצל חצי מנצסטר מול צלסי. כרגע 2:0 לטובת מנצסטר מגולים של ציצו ורוניי. הגול של רוניי היה פצצתי.
חצי שני של המסך בוסטון מול אוקלהומה. כרגע נראה רע לבוסטון כי ווסטברוק עושה אצ בראדלי ופה קבור הכלב:(

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

בכלל לא רע לבוסטון!

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

איזה סל ופאול של גרין על איבקה! איבקה אתלט מצויין ללא שכל של כדורסל.

פדרו
פדרו
11 years ago
Reply to  מנחם לס

וראינו את זה בבהירות כששיחק באירופה בשביתה

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

אגב, טייגר וודס נותן טורניר מופלא בגולף.

?
?
11 years ago

קישור ?????????

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

דרק פישר מצויין לאוקלהומה!

רועי ויינברג
Admin
Reply to  מנחם לס

מנחם, תראה את מה ששלחתי לך לספרשלי בקשר לבראקט המכללות.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

מה שאתה שולח לא ניפתח. אני מקבל הודעה של
ERROR

רועי ויינברג
Admin
Reply to  מנחם לס

אשלח שוב.

רועי ויינברג
Admin

רק 8 לת'אנדר, אבל רוב הסיכויים איתם. הסלטיקס יהיו קבוצה מאוד מסוכנת בפלייאוף.

אם בוסטון מנצחת ושיקגו מפסידה, הסלטיקס עולים למקום החמישי.

אם הלייקרס מנצחת, הם מחליפים מקומות עם הג'אז.

ינון יבור
ינון יבור
11 years ago

יש לי מחשבה בקשר למיאמי-אינדיאנה:
המאמן של מיאמי (אם הוא חכם) יעדיף להפסיד. הרי המקום הראשון במזרח מובטח, וכנראה גם בליגה. הם משחקים נגד הקבוצה שכנראה תהיה היריבה הכי גדולה שלהם השנה במזרח. אם הם ימשיכו להאמין לכל מה שכותבים עליהם, ואם גם ינצחו היום, הם יגיעו סופר שאננים לסדרה החשובה מולם בפלייאוף. שם, זה בקלות יכול להתפוצץ להם בפרצוף. אם אני אינדיאנה אני שמח עם הפסד, שרק ירדים את ההיט לקראת סוף העונה וייתן להם יותר סיכוי לעקוץ מתי שחשוב.

וחוץ מזמ – אסי רשם על הקליפרס שבעקבות 17 נצחונותיהם הרצופים הם ייקחו אליפות. מה תגיד עכשיו על ההיט?

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

זה לא ישראל פה

דר' רזי הופמן
דר' רזי הופמן
11 years ago

עד שפרגי לא יחליף שוער מנצסטר תמשיך ליפול בגלל דה מיקולו

רועי ויינברג
Admin

דה חאה שוער מצויין, הוא רק צריך זמן.

אחד הדברים שאני הכי אוהב ביונייטד זה שגיגס יכול להיות אבא של רפאל, והם משחקים לא מעט ביחד.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

את מי שצריך להחליף ביונייטד הוא פרגי. הוא כבר סנילי ואין לו מושג מה הוא עושה.

דר' רזי הופמן
דר' רזי הופמן
11 years ago
Reply to  מנחם לס

הלו הלו עד פה:)
נראה לי שמל אוהב לשחוט פרות קדושות!

רועי ויינברג
Admin

פרגוסון ישאר ביונייטד עוד הרבה שנים. אני רק מקווה שלא יגמור כמו ג'וק סטין (המנטור שלו ומאמן נבחרת סקוטלנד שהתמוטט באמצע משחק ומת).

k_700
k_700
11 years ago

דה חיאה היה מצוין, לקח כדור ענק דקה 89, הוא לא אשם באף אחד מהשערים.

etayle
etayle
11 years ago

שידור טוב ????

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

פול פירס לא נופל מקובי בשום דבר.
סלטיקס מפגרת ב-5 רק בגלל שקווין גארנט לא פוגע (כדוריו ניכנסי ויוצאים). אני מרגיש שהם מנצחים.

דר' רזי הופמן
דר' רזי הופמן
11 years ago

הארכה במנצסטר

צביקה
צביקה
11 years ago

אני לא רואה איום אמיתי מבוסטון על הסל.

צביקה
צביקה
11 years ago

ראיתים את הסל של מרטין? איזה יופי!

צביקה
צביקה
11 years ago

הרבה פעמים טרי לבד בצד ימין ולא מקבל כדור. בראדלי לא רואה אותו.

k_700
k_700
11 years ago

מנחם לא משהו היהודיה הזאת בתמונה,עד שאנחנו מפליגים בדימיון לאמריקה אתה חייב לדחוף לנו יהודיה ?

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  k_700

שמתי אותה רק בגלל הציצים כי אני יודע שכמו כל הפלחים, זה מה שקובע אצלך.

k_700
k_700
11 years ago
Reply to  מנחם לס

LOL you r my man

Mbk
Mbk
11 years ago

מכבי תל אביב הפסידו לנתניה , בכדורסל !
הפסד ליגה שני רצוף , ממה שראיתי זה היה אחד ממשחקיה העלובים של מכבי אי פעם שקלעה 41 ב3 הרבעים הראשונים

רועי ויינברג
Admin
Reply to  Mbk

וואו. הם זורקים ז*ן בליגה ומצטיינים ביורוליג. בד"כ הם מצטיינים בליגה וסבירים ביורוליג (השנה).

etayle
etayle
11 years ago

צודק מכבי לא בכושר בליגה באים בלי חשק בשיט.
והגקסון הזה מ OKC לא רע בכלל

Mbk
Mbk
11 years ago
Reply to  etayle

מכבי יתקשו מאוד מול חימקי שיש לה קו קדמי חזק
סיכוי העלייה להצלבה זו פיקציה
אבל אצל מכבי זה לא נגמר עד ששמעון לא אמר שזה נגמר.

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago

Game over

רועי ויינברג
Admin
Reply to  Rude Boy

כנראה שכן

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

לסלטיקס הכדורים פשוט לא ניכנסים. אחרת הם היו מנצחים את המשחק.

etayle
etayle
11 years ago

טרי חושב שהוא נגד מיאמי .שחקן שלא רואה ממטר

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

טוב. עכשיו יש שעתיים וחצי של סבל לחזות בלייקרס.

etayle
etayle
11 years ago

חחח מחכה למיאמי אינדיאנה מקווה למשחק טוב ושהלברון ינצח

asi
asi
11 years ago

מנחם…אחרי כל ההופעות הבלתי אנושיות של קובי ולברון, אני חייב לשמוע את דעתך על האפשרות ששחקני NBA שונים לוקחים סמים..ואת תגובתך לכתבה המעניינת http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=138689&lang=HE

ינון יבור
ינון יבור
11 years ago

"לסלטיקס הכדורים פשוט לא ניכנסים. אחרת הם היו מנצחים את המשחק."
עלית על זה לבד או שנעזרת במישהו? טוב שיש פה מישהו שעוזר לי להבין את המשחק המסובך הזה…

רועי ויינברג
Admin

איזה התחלה של הלייקרס! 4-8.

תודה לאל (או למורה לספורט), שאני מתחיל מחר ב-09:15, אז אני יכול לראות את כל המשחק.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

מה עם יונייטד? מראים אצלנו אבל אני חוזה חצי בהופס וחצי בגולף

רועי ויינברג
Admin
Reply to  מנחם לס

קודם כל, ליברפול-הסקאוסרים ניצחו 3-2 את ניואקסל. המקום הרביעי שלנו השנה :).

בקשר ליונייטד-משחק חוזר, עקב 2:2.

חאבייר הרננדז (המקסיקאי המצויין) ו-ווין רוני קבעו 2:0 לאדומים אחרי 11 דקות, אבל ראמירז והזאר (בדקות 59 ו-68) השוו ל-2:2, וקבעו משחק חוזר. בכל מקרה, המנצחת תפגוש את מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר.

יונייטד החזיקה יותר בכדור, אבל צ'לסי איימה יותר על השער.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

הרעים מובילים 6-8

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

איזה פאול גס של האוארד על נואה, והזיברות לא שורקות!

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

ג'ף ואן גנדי הפך להיות עיוור בדיוק כמו דדי, כשהלייקרס משחקת.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

במשחק רגיל, כשהוא לא ב-'זון', לקובי אין הרבה מושג.

Mbk
Mbk
11 years ago
Reply to  מנחם לס

נכון לקובי אין מושג , הוא ברמה של מורן רוט
מנחם אתה על גז מזגנים ?

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago
Reply to  Mbk

lmfao

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

כמעט רבע ו-13-14. גם הלייקרס וגם הבולס לא שוות בינתיים הרבה יותר ממכבי תא נגד נתניה.

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago

האמת שגם לי קצת מתחיל להימאס מואן גנדי – אני מעדיף את סטייסי קינג על פניו, או את קלייד דרקסלר ( הוא הפרשן בית במשחקים של יוסטון)
אפילו את הפרשן של הקאבס (מה שמו? שכחתי)

ואן גנדי חופר.

Mbk
Mbk
11 years ago

הערה מעולם הכדורגל
הכרוז של מכבי תל אביב זה הדבר הכי מבחיל ששמעתי בכל ענפי הספורט באשר הם , שילוב של מנחה ערב בינגו בבית אבות ,מעורב עם מנחה צוות הוואי בקלאב הוטל על אקסטרה

etayle
etayle
11 years ago

mbk
זו המחמאה הכי גדולה שמישהו הביא למורן רוט כל החיים שלו 🙂
קובי לא בזון שווה סטאר ממוצע .

אדיר
אדיר
11 years ago

למי יש לינק למיאמי-אידיאנה?

etayle
etayle
11 years ago

עוד לא התחיל.כשיתחיל אם אני אמצא אני יביא לך(המשחק ב12)

אדיר
אדיר
11 years ago
Reply to  etayle

כפרה עליך. אם אינדיאנה מנצחת- אל תתפלאו שהיא תסיים כאלופת המזרח ותפסיד לסן אנטוניו בגמר ענק 🙂

Ori88
Ori88
11 years ago

יש לינק ללייקרס-בולס (או שכבר נגמר) ?

ארז
ארז
11 years ago

שתי הנקודות הראשונות של קובי מגיעות חמש דקות בתוך הרבע השני.

תומר שור
תומר שור
11 years ago

הווארד פשוט נורא, מטווח קצר…

בושי
בושי
11 years ago

http://www.firstrow1.eu

זה אתר מצויין לשידורי ספורט למיניהם כולל נבא

ארז
ארז
11 years ago

רבע וחצי מאחורינו ורק כעת הלייקרס סוף סוף קולעים מהקו.
מהשלוש אגב, הם עדין עם 0%, אפס מתשע!

רועי ויינברג
רועי ויינברג
11 years ago

מקודם היה מהלך גדול-התקפת מעבר של נאש שנגמרה בשלשה. סאנס 2005, מישהו?

ארז
ארז
11 years ago

הלייקרס מובילים בארבע נק׳ כשקובי משחק בהילוך שני.
אם הוא נכנס לעניינים, המחצית השנייה תהיה עוד יותר טובה.

דרור
דרור
11 years ago

אולי מישהו יזרוק לי קישור? תודה מראש

ארז
ארז
11 years ago
Reply to  מנחם לס

קובי כמעט ולא שיחק ברבע השני.
וכן, ברבע הראשון הוא היה מחריד.
בכל מקרה, הלייקרס צריכים לנצח בשביל להשיג מאזן יותר טוב משל יוטה וזה ממש לא משנה אם הם משחקים הערב נגד הבולס של ג׳ורדן או נגד בולס פצועה ושבורה. מצדי שישחקו הערב נגד חימקי, ניצחון זה ניצחון וזה מה שהלייקרס צריכים לשאוף אליו כל משחק.

Mbk
Mbk
11 years ago

קובי שיחק כמעט 20 דקות , דאנטוני משחק עם רוטציה של 8 שחקנים.
הוא שיחק כך גם בפינקס רק שאז נאש היה בן 32 , סטודמאייר ומירון היו צעירים .
דאנטוני שוחק את הסטארטרים ללא סיבה.

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago
Reply to  מנחם לס

בוקר טוב מנחם. טאג' קריק המילטון לא משחקים כבר כמעט חודש.
ובנוגע ל MVP שלנו אין צורך להרחיב. בכל אופן, זה לא תירוץ אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה.

תומר שור
תומר שור
11 years ago

נאש נותן משחק מהאגדות

ארז
ארז
11 years ago

האחוזים מהשלוש פשוט מחרידים.
של שתי הקבוצות, אגב.

תומר שור
תומר שור
11 years ago

מישהו עוד מאמין שלבולס יש סיכוי? היה להם משחק אחד השנה שהם שיחקו רק שלושה רבעים – לא נראה לי שזה הולך להיות הערב…

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago
Reply to  מנחם לס

רדמנוביץ שיחק אולי 20 דק' כל העונה. והוא לא פצוע. ת'יבס פשוט לא סופר אותו.

Mbk
Mbk
11 years ago
Reply to  מנחם לס

נראה לך שהוא על סמים ?

k_700
k_700
11 years ago
Reply to  מנחם לס

lol

Mbk
Mbk
11 years ago

רדמנוביץ עוד חי ? איזה שחקן מבוזבז

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago

רג'י רוז צדק.

גאזה
גאזה
11 years ago

באטלר הזה שחקן נחמד מאד

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

אני לא יכול להאמין שד'אנטוני לא נתן לקובי דקה של מנוחה. בפלייאוף כשלא יהיה לו קובי, כל אוהדי הלייקרס יבכו על כך.

ארז
ארז
11 years ago
Reply to  מנחם לס

קובי ישב על הספסל חמש דקות ברבע השני.

גאזה
גאזה
11 years ago

הייתה לי התגלות.מורן רוט מזכיר לי חיצונית את פריג'יוני מהניקס

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

עוד 20 דקות של סבל, ויש לנו אינדיאנה במיאמי.

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago
Reply to  מנחם לס

המשחק במיאמי? לא רואה אותו רק בגלל הכרוז הקרציה שלכם.

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago

דאמט בוזר

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

אם ואן גנדי לא מפסיד לקשקש אני מפוצץ את הטיווי שלי, 70" והכל.

Mbk
Mbk
11 years ago

לך על זה

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

תראו איזו עיר מכוערת זו הלוס אנג'לס הזאת (אני מקווה שגם אצלכם הראו מבט מהאוויר של העיר הדפוקה הזאת!)

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago
Reply to  מנחם לס

I cant believe Minnesota gave the Lakers to that trash city

Mbk
Mbk
11 years ago

לוס אנגלס לא כזאת גרועה , חזרתי מעשרה ימים בסאו פאולו , זאת עיר גרועה .
הייתי פעם בפיטסברג ? חרא של מקום

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  Mbk

לפחות בסאו פאולו (הייתי שם ב-1996) ישד כדורגל. אם לפחות בלוס אנג'לס היה פוטבול (עיר כזאת ללא פוטבול? איזו בושה!). וגם על הכדורסל שלה לא הייתי כותב לדודה שלי גיטה.

Mbk
Mbk
11 years ago
Reply to  מנחם לס

הבשר שם מצויין חוץ מזה לא היה לי זמן לכדורגל , אולי במונדיאל
אגב אל איי אחלה עיר אם אתה לא נכנס לדאון טאון או לאיסט אל איי
וניס , סנטה מוניקה , הוליווד וחוץ מזה איך חרמן כמוך נגעל מבירת הפורנו העולמית ?

תום
תום
11 years ago
Reply to  מנחם לס

USC בעשור הקודם ונראה ש-UCLA בעתיד הקרוב דואגות לפוטבול טוב בעיר המלאכים. LA תמיד הייתה יותר עיר של קולג' פוטבול מעיר של פרו פוטבול.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

עוברים למיאמי

אדיר
אדיר
11 years ago

לינק למיאמי אינדיאנה..?

אדיר
אדיר
11 years ago
Reply to  אדיר
דוד משה
דוד משה
11 years ago
Reply to  אדיר

תודה על הקישור! אתה גדול!

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

15-14 בינתיים לא קורה הרבה

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

שימו לב שדייויד ווסט דוחף לפני כל ג'אמפ שלו.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

אנא שימו לב שדייויד ווסט דוחף לפני כל ג'אמפ שלו.

אדיר
אדיר
11 years ago

שמעתם על כריס בוש? חזק הערב…

נתן
נתן
11 years ago

בוש קורע את היברט

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

נכון, ולכן ההיט מובילים ב-10

אדיר
אדיר
11 years ago

צריך לצנזר את אנדרסן. אמאלה.

נתן
נתן
11 years ago

אלן מפספס שלשות אז הוא עושה נקודות בצבע

דוד משה
דוד משה
11 years ago

8 הפרש ולברון וויד עוד לא לוקחים על עצמם יותר מידי.. פראיירים אינדיאנה!

אדיר
אדיר
11 years ago

זאת הסיבה שמיאמי כאלה טובים. יש להם שלושה סטארים שיכולים לקחת משחק על הגב. לברון וויד לא? אז בוש כאן. אפשר לעצור אחד (בריאנט), אפילו שניים (דוראנט ווסטברוק), אבל שלושה זה כמעט בלתי אפשרי.

נתן
נתן
11 years ago

איזה יופי לראות את ההגנה של ההיט: טראפ ולחץ על הכדור ואז מחכים למסירה פנימה או לרוחב, שם לברון מחכה לחטיפות ומתחילים לרוץ. רואים שהפייסרס לא רגילים לאינטנסיביות הזאת ומאבדים הרבה

דוד משה
דוד משה
11 years ago

וריי ריי מתחמם! כבר סיכמנו שגם זאת השנה של מיאמי?

אדיר
אדיר
11 years ago

אלן לא דומה לעצמו השנה. החטאות מהשלוש בקצב.

נתן
נתן
11 years ago

ספולסטרה משחק עם הרכבים מוזרים! בטייה על ווסט?

דוד משה
דוד משה
11 years ago

חכה לפלייאוף! מיאמי חייבים את לברון, גם כשהוא לא קולע הוא עושה את השאר

דוד משה
דוד משה
11 years ago

אל תתפסו אותי במילה אבל לדעתי מיאמי היא אחת הקבוצות שמגיעים הכי פחות לעונשין בNBA!

דוד משה
דוד משה
11 years ago
Reply to  דוד משה

מגיעות*

p
p
11 years ago
Reply to  דוד משה

http://stats.nba.com/leagueTeamGeneral.html?sortField=FTA&sortOrder=DES

מקום 17.
אבל ממש מפתיע שחביבות השופטים לייקרס ואוקלהומה, מקומות ראשון ושני בהתאמה…

נחמד לדעת שהחשדות מקבלות סימוכין…

אבשלום
אבשלום
11 years ago

מיאמי מתחילים לאבד את הראש

אדיר
אדיר
11 years ago

מה פשר ה"אל היט" על החולצות..?

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  אדיר

לכבוד ההיספנים בדרום פלורידה

אבשלום
אבשלום
11 years ago

אינדיאנה עם יופי של רבע הגנתי!

דוד משה
דוד משה
11 years ago

כל מרץ אני חושב מיאמי לובשים את החולצות השחורות שבדרך כלל הם חולצות החוץ שלהם ורושמים עליהם EL HEAT בגלל שבוע או חודש לטיני או משהו כזה. זה בא מלטינית

נריה
נריה
11 years ago

עם כל המחצית ׳הצמודה׳ הזאת, עושה רושם שהמשחק בשליטה של מיאמי. לברון עוד לא נכנס למשחק ולמיאמי אין תשובה לדיוויד ווסט בינתיים, וזה שתי הבעיות היחידות של מיאמי.

דוד משה
דוד משה
11 years ago

4 שחקנים ממיאמי עם יותר מ10 נקודות במחצית ולברון לא ביניהם! דיוויד ווסט אוהב את מיאמי!

אדיר
אדיר
11 years ago

גם ג'ורג' עדיין לא נכנס למשחק, יכול להיות שהוא ישנה את מאזן הכוחות. ההתקפה של אינדיאנה לא מספיק חדה ומאבדים סתם המון כדורים. צריך שם יותר סדר, מקווה שיעשו אותו במחצית.

אדיר
אדיר
11 years ago

פסק זמן בתזמון טוב. מיאמי יכלו לברוח ולגמור את זה.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

מיאמי עמוקה מדי, טובה מדי, והיא בדרך להעליב את הפייסרס בגדול. 20 הפרש 53-73

אדיר
אדיר
11 years ago

מיאמי ברחו וגמרו עם זה.

דוד משה
דוד משה
11 years ago

מיאמי בורחים.. ניראה רע לאינדיאנה!

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

מריו צ'אלמרס נותן משחק גדול

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

ההגנה החונקת של מיאמי עושה את הכל.

דוד משה
דוד משה
11 years ago

לברון צריך לשפר את קליעות העונשין שלו

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago

!wtf is going on

עכשיו הבלאקהוקס שלי בפיגור 4-0 בשליש הראשון נגד האדמונטון אוילרס
גאד דאמט!!!

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  Rude Boy

הם ניצחו יותר מדי

נריה
נריה
11 years ago

איזה הגנה ברמה גבוהה. מאז שהאסלם התחיל לשמור על ווסט התחיל הבריחה.
אבל גם ההגנה של ג׳ורג׳/סטיבנסון על לברון ראויה לציון.

דוד משה
דוד משה
11 years ago

המשחק הפך בדקות האחרונות למשחק הגנתי מאוד. שתי הקבוצות מתקשות לבצע סלים.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

זה לא ניגמר עד שזה ניגמר.

אדיר
אדיר
11 years ago

14 הפרש. ג'ורג' התעורר סופסוף, אולי עוד יהיה פייט…?

דוד משה
דוד משה
11 years ago

אלן אנדרסון הופך לאחד השחקנים הכי משמעותיים בטורונטו. שאפו!.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

דוד משה, אדיר, נריה, פרפר לילה, האם אתם ישראלים שלא ישנים, או גרים כאן?

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago
Reply to  מנחם לס

<< ישראלי מהוד השרון שמכור לספורט של שיקגו.

p
p
11 years ago
Reply to  מנחם לס

ישראלי שעכשיו נשבר והולך לישון…

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

לי יש עוד 5 שעות של כדורסל. אני שואל את עצמי אם אני מקצר את חיי בגלל ה-NBA

דוד משה
דוד משה
11 years ago

ישראלים שלא הולכים לבית ספר כדי לראות NBA!

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  דוד משה

כל הכבוד! (הלוואי ואני יכולתי לעשות זאת כשהייתי תלמיד אבל אז לא היתה טלוויזיה עדיין)

אדיר
אדיר
11 years ago

בוש הארור לא מחטיא היום.

אדיר
אדיר
11 years ago

אני ישראלי שהשתחרר לפני שבוע, ככה שזכותי לישון בשעות שבא לי 🙂

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  אדיר

כמוני! ישן מתי שבא לי (אבל השתחררתי לפני 57 שנה!)

דוד משה
דוד משה
11 years ago

אלן אנדרסון מוביל את קלעי טורונטו מהספסל. מעניין שם באייר קנדה!

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago

מריאן הוסה נסיך! 4-2 ההוקס חוזרים לעצמם

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  Rude Boy

TAKE IT EASY. NOT SO FAST!
(אני מסתכל על שני משחקי כדורסל ושני הוקי)

אדיר
אדיר
11 years ago
Reply to  מנחם לס

כמה טלוויזיות צריך בשביל זה….? 🙂 חמ"ל לס…

דוד משה
דוד משה
11 years ago

כמה משחקים רצוף לברון עבר את 20 נק'? כנראה שהיום נהרס הרצף

דוד משה
דוד משה
11 years ago

בעצם היה לו 18 לפני כמה משחקים.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

הוא משחק כאילו בלי חשק היום ונותן את הבמה לדוויין ולבוש.

דוד משה
דוד משה
11 years ago

14 שניות לסיום 3 לטורונטו כדור של קליבלנד

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

קיירי אירוינג נפצע בכתף. אני מקווה שלא רציני

דוד משה
דוד משה
11 years ago

וויטרס לוקח את כל הרבע הרביעי עליו עם איזה 60% מהזריקות של קליבלנד

דוד משה
דוד משה
11 years ago

המשחק במיאמי גמור וכך גם אני. לילה טוב היה תענוג.

אדיר
אדיר
11 years ago

יאללה נסגר העסק. אינדיאנה אכזבה, ציפיתי לקרב יותר רציני ואיכותי, אולי אפילו ניצחון, אבל ההתקפה נתקעה מול כל החטיפות האלו וכריס בוש להט. כל פעם שניסו להפוך את המומנטום צץ איזה לברון או וויד והדפו את הנסיונות. מודה- מאימי תיקח את המזרח. הסיכוי היחידי שלא זה אם כרמלו יקח שיעורי מוטיבציה מבריאנט וינסה לשחק ברמה שמעבר. אבל זה לא סביר.

נריה
נריה
11 years ago

אני עדיין במיאמי, חוזר לחג לארץ בתקווה לחזור לפה מיד אחרי.

Rude Boy
Rude Boy
11 years ago

איזה משחק מטורף! (הוקס/אוילרס)

מנחם אתה ראית מה הלך פה עכשיו?

ת'שמע אני אומר לך מריאן הוסה זה הלאו מסי של ההוקי :]

נריה
נריה
11 years ago

מיד אחרי המשחק הבא של מיאמי (נגד אטלנטה בבית), היא יוצאת לסדרת משחקי חוץ קשים. נגד מילווקי טורונטו ובוסטון.

מתי הרצף הזה יעצר מנחם?

השחר
השחר
11 years ago

למישהו יש הסטטיסטיקות של מיאמי היום? [לא קורא אנגלית]

תומר שור
תומר שור
11 years ago

מנחם האם יש סטטיסטיקה של הקילומטרז' ששחקני NBA רצים במהלך משחק (בכדורגל זה 8-10 קמ)

דקסטר
דקסטר
11 years ago

תמשיכו לחשוב שאינדיאנה יכולה לתת פייט למיאמי. אין להם את הביצים ללכת עד גמר המזרח בכל מקרה.

דוד משה
דוד משה
11 years ago
אוריה
אוריה
11 years ago

דאנק השנה שלי היא האלי-אוף של קרופורד וגריפין מול מילווקי בין רביעי לחמישי האחרונים

etayle
etayle
11 years ago

דיאנדרה גורדן הזה .לא נראה לי זה יהיה דאנק השנה אבל באמת אחלה דאנק!!!איזה קפיצים יש לו ולגריפין פשוט תענוג לראות אותם עם כריס פול

פדרו
פדרו
11 years ago

מנחם אני מוכן לטוס לפלורידה רק בשביל לעשות לך קורס מזורז בהגיית שמותם של השחקנים האירופאים בליגה.. חחחח ווצ'צ'יק?! נשמע כמו דמות דיסני